عطر ایرانی در بازار چین؛ موفقیت برندهای ایرانی در نمایشگاه واردات شانگهای

حضور پررنگ محصولات ایرانی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین، توجه رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرده است. پایگاه خبری ناظر شانگهای در گزارشی ویژه، به غرفه شرکت گوی‌تسای اشاره کرده و آن را هاله‌ای از «آبی ایرانی» در میان انبوه غرفه‌ها توصیف نموده است. این غرفه با بهره‌گیری از رنگ‌های سنتی، نقش‌های ایرانی و عطر دل‌انگیز گل‌محمدی و زعفران، فضایی شبیه به باغ ایرانی را برای بازدیدکنندگان خلق کرده بود. ازدحام بازدیدکنندگان و ابراز کنجکاوی آن‌ها نسبت به محصولات، نشان‌دهنده موفقیت این رایحه ایرانی در جلب نظر بازار چین است. این غرفه به همراه پاویون جمهوری اسلامی ایران و سایر غرفه‌های بین‌المللی، روز پنجشنبه (۱۵ آبان) رسماً افتتاح شد و طبق گزارش‌ها، استقبال قابل توجهی از سوی مردم چین از این غرفه‌ها صورت گرفته است.

منبع: irna_1313