اسنپ‌پی با کمپین «۷ آذر، قسطی بخر!» تلفیق تجارت الکترونیک و فناوری مالی را در بلک فرایدی ۱۴۰۴ برجسته می‌کند

اسنپ‌پی، سرویس اعتباری پیشرو، از آغاز کمپین بلک فرایدی ۱۴۰۴ خود با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» خبر داده است. این رویداد که از ۲۴ آبان ماه در سراسر ایران آغاز شده، با بهره‌گیری از تمامی زیرساخت‌های اسنپ‌پی، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را از طریق شبکه گسترده فروشگاه‌های طرف قرارداد فراهم می‌آورد. این کمپین با حضور پررنگ برندهای معتبر و فروشگاه‌های شناخته شده، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای خرید بلک فرایدی سال جاری شناخته می‌شود. هدف اصلی اسنپ‌پی در این کمپین، ارائه تجربه‌ای ساده، شفاف، خوشایند و مقرون‌به‌صرفه از خرید اعتباری برای طیف وسیعی از کاربران است. این طرح، خرید آنلاین و حضوری را به صورت اعتباری پوشش می‌دهد و مدیران این کمپین بر تنوع بالای فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات ارائه شده تأکید دارند و فراهم کردن امکان تجربه یک خرید عالی برای مشتریان را اولویت اصلی خود می‌دانند.

منبع: khabaronline_ir