مدیران خودرو: حذف رایگان بودن سرویس‌های پس از فروش برای مشتریان جدید

شرکت مدیران خودرو با اعلام سیاست‌های جدید در بخش خدمات پس از فروش محصولات برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم، مشتریان جدید خود را با تغییراتی اساسی مواجه کرده است. بر اساس این تغییرات، تنها سرویس اولیه خودرو به صورت رایگان ارائه خواهد شد و تمامی سرویس‌های بعدی، حتی در دوران گارانتی، مشمول پرداخت هزینه از سوی مشتریان خواهند بود. همچنین، در صورتی که سرویس اولیه نیز در بازه زمانی تعیین‌شده انجام نشود، کلیه هزینه‌های مربوط به آن، حتی برای خدمات اولیه، بر عهده مالک خودرو خواهد بود. این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از افزایش قیمت محصولات این شرکت در کنار افت کیفیت مونتاژ، به ویژه در بخش رنگ بدنه، عایق‌بندی و قطعات به کار رفته است که با قیمت پرداختی مشتریان همخوانی ندارد و در مقایسه با سایر برندهای مونتاژی و وارداتی، در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

منبع: khabaronline_ir